Caroline Berg Eriksen: Kommentarfeltproblematikk (i reklameinnlegg?)

Oppdatert kl. 11:00

Lars-Kristian Eriksen: Psykobitch og nesevise møkkakjerring

Caroline Berg Eriksen la i går ut reklameinnlegg på instagram med et utydelig «halvnakenbilde» av henne i bakgrunnen. Det samme bildet la Lars-Kristian Eriksen ut på sin instagram (tagget «Hotel Metropole Geneve», er det reklame?).  En person la inn en kommentar om «nye bryst», og det fikk Lars-Kristian Eriksen til å kalle henne for «psykobitch» og «nesevise møkkakjerring»

Lars-Kristian Eriksen burde holde seg unna kommentarfelt, for bedriftens skyld. Kommentarene er nå slettet, men det ble tatt skjermbilder:

https://www.instagram.com/p/BzhxX5Toh4U/


Det er ikke første gangen Lars-Kristian Eriksen svarer lesere frekt, viser til hans:

Spekulasjoner rundt «nye bryst»

Jeg forstår ikke helt hva som var problemet? Caroline Berg Eriksen har jo godkjent kommentarer på bloggen som har handlet om spekulasjonene rundt «nye bryster», eksempelvis valgte de å publisere denne:

http://web.archive.org/web/20190706080116/https://www.carolinebergeriksen.no/2018/06/22/video-garden-tour/

De trengte ikke å godkjenne kommentaren, men gjorde det.. Med andre ord et bevisst valg, slik at det kan virke som de ikke har noe imot at folk spekulerer.

Noe annet. De har selv fokusert på å vise frem brystpartiet, så det er ikke noe rart at folk kommenterer, når de ser en forandring.

En bruker på Kvinneguiden skriver:

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/?do=findComment&comment=23680849

75 kommentarer om “Caroline Berg Eriksen: Kommentarfeltproblematikk (i reklameinnlegg?)

  1. Kanskje han var lei seg fordi kjæresteturen plutselig ble en sponset «pressetur»?
    ☺️
    Nei, å svare slik er selvsagt uprofesjonelt, men man kjenner jo igjen språkbruken fra konas kommentarfelt. Sympatisk er noe de faker, dette er realiteten. Hevet over kritikk, hevet over lovverk, hevet over vanlig folkeskikk.

    Liker

  2. Dette burde jo arbeidsgiver og sponsor av turen få vite! Snakk om dårlig reklame! Ekteparet/bedriften er jo løse kanoner! 🤪

    Liker

    1. Jeg tror jeg skal begynne å samle på slike sitater og sette dem i andre kontekster, så kanskje det blir tydeligere hvor utrolig latterlig det er å svare en «kunde» på denne måten. (Rettere sagt en ressurs, for influencere er det annonsørene som er kundene, ikke leserne)

      Liker

    1. Det er nok en grunn til det lave engasjementet på IG – https://influencere.wordpress.com/category/engasjement/ . Mange følger nok kun med pga oppførselen de av og til viser i kommentarfeltene sine. Noen synes det er god underholdning. Spørsmålet er om det er dette Caroline Berg Eriksen ønsker å få lesere/følgere på grunn av? Eller er det ikke så nøye med, bare de får inn penger? I tilfelle hva tenker annonsørene om det?

      Liker

  3. Hvordan i huleste skaffer denne bedriften seg samarbeidspartnere??
    Jeg fatter ikke at noen vil la disse to fronte noe som helst! Lista begynner å bli temmelig lang, er vel bare noen uker siden Lars Kristian Eriksen m.frue løp løpsk hos Kremmerhuset. Vill gjetting: Det blir ALDRI mer samarbeid der!
    Og nå visitgeneve eller hva det nå er de reklamerer for.
    Finnes det ingen grenser for hvor usmakelige disse to kan være, og likevel få oppdrag?
    Nå har de knapt engasjement på postene sine overalt, de burde sette pris på kommentarer fra følgerne – men velger altså å kalle dem psykobitch og møkkakjerring.
    Håper samarbeidspartneren får beskjed, dette er virkelig ikke geit!

    Liker

  4. Karma is a bitch. Lavere inntjening i 2018, tror det bare er begynnelsen på slutten. Å slenge med leppa i alle kanaler er ingen god forretningsidé, viser det seg. Legger man til alt det andre uetiske de driver med, er bildet av pengegriske, barne-eksponerende miljøsvin komplett. Ikke innovativt, bare veldig 2008.

    Likt av 2 personer

    1. Ja, det dårlige ryktet de har klart å lage seg begynner nok å nå ut til annonsørmarkedet. De virker veldig korttenkte ut.

      Liker

  5. Men denne type oppførsel i eget kommentarfelt og på Instagram et det ikke rart at ekteparet Eriksen ikke ønsker å delta i debatter eller svare på spørsmål fra journalister.

    L.K Eriksen oppførsel i sosiale medier er både ufin og uprofesjonell. Digital dannelse og utdannelse innehar han ikke. Den kommersielle bloggen spiller desperat på kropp og eksponering av barn. Caroline Berg Eriksen kan nekte så mye hun vil på at dette ikke forekommer men bloggen vitner om det motsatte.

    Ekteparet ødelegger for egen kommersielle blogg da de ikke innehar respekt for lovverket (merking av reklame, alkoholloven), barns rett til privatliv eller kritikere. Det er flaut å se voksne mennesker inneha så lite sunn fornuft!

    Likt av 1 person

  6. Da får vi håpe at annonsøren får med seg at deres rådyre reklameformidler kaller en av følgere sine for psykobitch og nesevise møkkakjerring under et av reklameinnleggene deres.

    Liker

  7. Greit nok at ikke fansen ser forskjell på bedriften CBE og privatpersonene ekteparet Berg Eriksen, MEN det er jo helt tydelig at det gjør ikke bedriften selv heller. Her blander man alkhohol med jobbtur også agerer man slik i kommentarfeltet til bedriften som privatperson (LKE).

    Likt av 1 person

  8. Veldig useriøst. Han kan ikke ha vært edru. Han burde sette alkolås på alle dingsene sine.

    Kommentaren han klikket på var jo ytterst sarkastisk – men hva var poenget med det ene av se to bildene, hvis det ikke var å vise frem en blurry, men vepsetaljet og barmfager fru i bakgrunnen. Teksten hans hentyder jo også til det. Og så tar noen tak i AKKURAT det han formidlet – og han miste hodet. Å kalle en leser psykobitch og drittkjerring i kommentarfeltet under et bilde han får betalt for å ta og publisere av en kommersiell aktør, er jo hylende uproft. Hvilket nok var grunnen til at alt ble slettet igjen i dag. Men han/de burde da, etter alle disse årene, vite at det som postes på internett, forblir på internett. Og at han svarer at den som kommenterte ikke har noe med at kona har fikset puppene, ville vært greit nok, hadde det ikke vært for et gedigent ras av bilder av henne med voldsomt puppefokus helt siden mai i fjor. Folk har jo øyne å se med, og du skal være temmelig blind hvis du ikke har fått med deg økningen i fruens cupstørrelse.

    Likt av 2 personer

  9. Jeg kommer aldri til å forstå at noen orker lese den bloggen? Må jo være verdens kjedeligste og intetsigende makkverk. De få gangene jeg har vært innom har blitt et stort gjesp av «se hvor perfekte vi er og for et fantastisk perfekt liv vi har». Jeg tror alle har skjønt tegningen rundt den saken. Ikke er bloggen morsom, ikke er det gode poenger å lese, ikke er det et godt språk, og ikke er den nytenkende eller kreativ på noen måte. At folk fortsatt klikker seg inn skjønner jeg bare ikke. Og de stakkars jentene deres som blir solgt ut stort sett hver bidige dag. Stakkars små sier jeg bare.

    Når attpåtil frua til frua er frekk og svarer som om han skulle være en trassig tenåring i verste pubertet, så skjønner jeg overhodet ikke hvorfor noen orker ha et samarbeid med de. Hva er galt med annonsørene? Er de virkelig så desperate at de er nødt til å samarbeide med så lite troverdige folk? Jeg skjønner det bare ikke. Men en ting vet jeg; Ikke et eneste produkt av det de reklamerer for kjøper jeg. Ikke et eneste.

    Likt av 2 personer

  10. Jeg synes det er helt utrolig hva du og flere andre klarer å vinkle dette til. En kan jo bare i kommentarfeltet hvordan folk skal kverulere og « arrestere» henne for den minste ting. Det er folk som henger inne på kvinneguiden som ikke har bedre å ta seg til tenker jeg. CBE virker utrolig tålmodig på alt det rare som kommer frem av kommentarer. Mange av de virker ikke som de mest sympatiske personene. At LK ble provesert kan jeg godt skjønne, med selvfølgelig her inne og på kvinneguiden så er det han/ de som gjør noe feil. Merkelig tankegang. Alle disse stikkene og den ufyselige oppførselen de får mot seg, og da snakke jeg ikke om saklig kritikk, bunner jo ut i misunnelse. Menneskes som har det godt i livet sitt, har ikke behov for å holde på sånn. Synes det er gøy å se at hun etter 10 lever godt av dette fremdeles. Så dere har ikke klart å knekke henne, snarere tvertimot🤩👍🏼💰

    Liker

    1. Hvordan vinkler jeg det? Jeg har lagt ved dokumentasjon fra kommentarfelt, samt noe av tidligere relevant historikk.

      Det er vel ingen tvil om at Lars-kristian Eriksen opptrer svært uprofesjonelt.
      Hvorfor forsvare noe slikt? Selv ikke hans «verste fiende» ville gjort det, men hvis man vil ham vondt (uten å mene det) er det bare å støtte slik oppførsel…

      Jeg skulle ønske at metakritikere sluttet med den enkle forklaringen at kritikk = misunnelse. Det har ingen rot i virkeligheten.

      Likt av 1 person

    2. Jeg er helt enig med deg i at det er mange oppgitte lesere i kommentarfeltet hennes. Som påpeker stive og kjedelige poseringer, utlevering av barn, dobbeltmoral hva angår miljø osv.
      Men lærdommen av dette er faktisk ikke at det er de samme som er på KG som skriver i kommentarfeltet hennes. Jeg har f eks ikke skrevet i kommentarfeltet hennes på flere år, og følger bloggen mest via Bloglovin eller hva som skrives på KG. Lærdommen er at det er stadig flere som er veldig oppgitte, noe også et voldsomt fall i inntjeningen avslører. Engasjement på latterlige 1 % på Instagram, og usle 20-30 kommentarer under blogginnleggene (her har vel du faktisk gått forbi henne, Asti?).
      Jeg skjønner godt at paret er møkk lei sarkastiske og oppgittebkommentarer om hvordan de velger å fremstille sin livsførsel. Men dette er jo noe de selv legger opp til ved å fronte hypermaterialisme, kunstig forskjønnelse, selvforherligelse og narsissisme på tiende året. Caroline er 32 år men har stått på stedet hvil de siste 10 åra hva gjelder navlebeskuelse, verdier og moral. De fleste har rett og slett vokst fra henne. Når hun skriver at månedens høydepunkt er å åpne en boks med 14 vareprøver fra *sett inn annonsør her* så er det rett og slett svært få tretti år gamle småbarnsmødre som kan relatere til det hun skriver.

      Likt av 2 personer

    3. Ekteparet Eriksen klarer helt fint å «knekke» sin egen kommersielle blogg helt alene da de ikke evner å forholde seg til norsk lov.

      L.K Eriksen burde faktisk blitt fratatt tilgang til Internett da han ikke innehar impulskontroll. Oppførselen hans er så pinlig at det er til å le seg skakk av. Konseptet CBE kommersielle blogg er et synkende skip grunnet Caroline og LK Eriksen!

      Likt av 2 personer

    4. Stine: Synes du virkelig psykobitch og drittkjerring var berettiget? Jeg er overhodet ikke ute etter å ødelegge for noen. Men influencere er mektige medieaktører, og jeg synes set er bra at noen setter fokus på – og stiller krav til – hvordan influencere driver sin kommersielle virksomhet.

      Og Asti gjør rett i å sette fokus på dette. Å oppføre seg slik er sjokkerende uprofesjonelt. Jeg tenker at Lars Kristian Eriksen ikke trenger noen andre til å ødelegge for selskapet han er daglig leder og eier av – det klarer han veldig fint helt på egen hånd, gitt. Å kalle noen psykobitch er bare helt utrolig uproft. Jeg håper for deres skyld at Visit Geneva ikke får høre om dette.

      Liker

  11. Hvem er “dere” som vil “knekke henne”?
    Artigste kommentaren jeg har lest i dag 😀

    Liker

    1. De av dere som prøver på det. ( men, som setter dere selv i dårlig lys) Som tydeligvis ikke ønsker henne noe godt.

      Liker

  12. Ser at mange av innleggene på instastory er ikke merket som reklame. Skal ikke alt fra denne turen merkes?

    Liker

    1. Stine: du skriver at “vi” setter “oss” selv i dårlig lys og ikke ønsker Caroline noe godt når “vi” velger å kritisere henne. Vel, JEG velger å protestere når hun inspirerer leserne sine til å fly mye mer, shoppe mye mer, utlevere barna våre på internett og å poste bilder av rumpa og puppene våre på internett slik som hun gjør. Det er faktisk ikke feil å slå ned på slik narsissisme og navlebeskuelse. Caroline er tilsynelatende mentalt stuck i starten av 20-årene, hvert fall så fremstiller hun seg sånn. Det sier seg jo selv at verden hadde gått under forlengst dersom alle skulle fly like mye og forbruke like mye som det hun gjør. Dobbeltmoralisme deluxe, og hun tar null ansvar for påvirkningskraften sin (så lenge hun får klekkelig betalt for den).

      Liker

  13. Med 1,5 million i inntektsfall så er det noe som sier meg at det ikke er bare de på KG som setter denne bedriften i dårlig lys. Det klarer de helt fint selv.

    Likt av 1 person

  14. Jeg leser ikke bloggen, og er heller ikke på Kvinneguiden. Har heller ikke noe ønske om å knekke hverken Caroline Berg Eriksen eller andre.
    Jeg leser bare noen små nisjeblogger, bla denne. Synes den er ypperlig, og jeg hadde aldri fått med meg herr. Eriksens rant på Instagram hvis jeg ikke leste det her. Det samme gjelder influencernes lemfeldige forhold både til reklamemerking, alkohol og eksponering av barn.
    Du gjør en viktig jobb Asti, håper du aldri gir deg.

    Likt av 1 person

  15. Vel, jeg kommenterer IKKE på bloggen, det er bra sikkert. ☺️ Sist jeg kommenterte var en gang LKE «lånte» en flott bil, uten at de merket innlegget. Selvsagt fikk CBE siste ord i diskusjonen ved å la være å publisere mitt svar, da fremstod det som jeg hadde gitt opp og ikke klarte svare på hennes spørsmål. Typisk CBE-stil, men det er hennes blogg, så jeg godtar at hun gjør som hun vil, men kommentere der? Nei.
    At kritikerne er misunnelige, har vi hørt mange ganger. Vel, jeg har lang utdanning, god jobb og økonomi, men Treasures AS representerer mye av det jeg mener er galt med samfunnsutviklingen: narsissisme, egoisme, overdådig forbruk, falskhet og fasadebygging på bekostning av det å bidra til et godt samfunn. Jeg kan nevne mer, men tipper man skjønner tegninga. Jeg nekter å sitte stille å se på at ubetydeligheter som CBE og LKE skal få påvirke andre uten å få kritikk for det. Noen nevner SoMe som den 5.statsmakt, hvilket betyr at også de store aktørene der skal settes under lupen. Demokrati er blant annet å kunne påpeke urettmessigheter når man ser dem, folk med påvirkningskraft skal granskes, den dagen vi slutter med det, har vi tapt til Trump, Fox og dess like med sine alternative verdensbilder. På mikronivå er det dette influencerne også driver med; selger et tilpasset og urealistisk narrativ som andre skal føle et behov for å være en del av, beundre og ønske seg. De som faller mest for det, er akkurat dem jeg ønsker å beskytte ved å bry meg med hva blant annet CBE.no driver med.

    Likt av 2 personer

  16. Hadde enhver av oss som har en vanlig jobb svart slik på en negativ kommentar hadde vi om ikke mistet jobben på dagen i alle fall fått en kraftig reprimande.

    Liker

  17. De har vel ikke helt nyhetens interesse lenger, det tror jeg er den viktigste årsaken til at omsetningen går ned. Lite utvikling i innholdet.
    Når det gjelder innhold på kanten av regelverket, frekke svar osv. tror jeg faktisk mange fans av CBE syns det er litt «edgy» og kult, et pluss i «personligheten» til dette paret. At de ikke lar seg pelle på nesen liksom.

    Det er dessverre en klar tendens blant mange instagrammere, youtubere osv. at de blir mindre og mindre personlige figurer man kan relatere til, og mer og mer rene reklamekanaler. Selve grunnlaget for at man ble interessert i første omgang, blir stadig mer utvannet. Nå har jeg nok aldri vært i målgruppen til CBE, men det er drøssevis av liknende eksempler. Og der kanskje CBE og husbond vinner litt på å «glippe», vise glimt av «personlighet». Man betakker seg.

    Liker

    1. Jeg tenker også at de er utdatert, og mange følger de nok bare for å få med seg frekke svar i kommentarfeltet.
      Vet ikke om det er målet til cbe.no…

      Liker

  18. Det er mulig fansen synes det er kult. Jeg antar at annonsørene kanskje ikke synes det. Jeg handler i hvert fall IKKE varer eller tjenester som promoteres slik.

    Liker

    1. Er det mange av annonsørene som velger gjentatte reklamekampanjer hos bloggere som CBE.no? Tidligere hadde Treasures en del lange oppdrag men nå virker alle av kort tid og det virker heller ikke til at kampanjer gjentas etter første runde. Grunnen til jeg lurer er at om en annonsør er kjempefornøyd med innsatsen til en influencer så er det vel ikke utenkelig de gjentar oppdraget? Om annonsøren ikke er fornøyd vil de naturlegvis ikke gjenta samarbeidet med influenceren.

      At Visit Genève er fornøyd med det vi har sett så langt hos CBE tviler jeg på. Mange av de sedvanlige bilder av Fruen og mannen til Fruen og mye innsiden av intetsigende hotell. Lite sites og situasjoner man tenker her vil jeg dra. Værst var IG bildene med avslappende morgenkos, kaffekop og avis med artikkel om fattige som dør i hopetall i drømmen om det influenceren skryter av å ha😳. I samme serie er også et bilde av noe som ser ut som en forretningsmann som slapper av mens en prostituert kler på seg i bakgrunnen etter nattens økt. Begge merket «besøk Genève». Jeg vet disse siste eksemplene er satt på spissen men de viser hvor lite CBE og LKE tenker over hvordan de presenterer et oppdrag.

      Likt av 2 personer

  19. Jeg jobber med sosiale medier for en bedrift. Jeg kan ikke engang se for meg hva konsekvensene ville blitt om jeg hadde funnet på å svare på en kommentar på denne måten — det er rett og slett latterlig uprofesjonelt! Når det gjelder merking av reklame, avholdelse av konkurranser, etc. er det svært mange influencere (inkl CBE) som lever på kanten av regelverket, som forøvrig er det samme regelverket som gjelder for min jobb. Det er ikke SÅ vanskelig å sette seg inn i markedsføringsloven, og når det er helt obligatorisk for bedrifter som den jeg jobber for å måtte innrette seg, så skulle det bare mangle at influencerne gjør det samme. De er tross alt bedrifter, de også.

    Likt av 1 person

  20. Jeg kommenterte på innleggene til CBE fra Genève. Det første jeg kommenterte var om dette var en sponset tur allerede på innlegget fra Gardermoen. Svaret var noe sånt som at det var en pressetur med arrangementer, fly, hotell, måltider inkludert. Hmmm, hva er forskjell på sponset tur og pressetur når det alt i kludret og reklame? Første step av reisen er ikke merket, hvorfor det? Flybillettene var jo også inkludert…Vsr det for å kunne vise vinen? Jeg komme terte til og med før det ble trykket her hos deg Asti. Det siste jeg kommenterte er selvfølgelig ikke trykket. Det var at jeg opplevde meg lurt som leser. Jeg skrev at lesere har fått inntrykk av at paret endelig skulle på en privat getaway/kjærestetur, at det endelig skulle bare være de to og at det bar lenge siden sist, bla-bla-bla. Og så er det en regissert mase-tur som er reklame og det blir kasta i gjeset på leserne. Hva var greia med å lade opp til kjærestetur på bloggen og så er det kun et nytt kynisk stunt!? Jeg skrev til slutt at min kjære og jeg ikke kom til å dra til Genève på bakgrunn av den greia de presenterte. Jeg har mistet tillit og dette gir brist i frua og fruas troverdighet for meg. Føler meg rett og slett ført bak lyset. Og frua til frua er jo en løs kanon på dekk🙈! Takk og stå på Asti, godt du tar dette videre etter at BOTB dessverre er lagt ned. Flere burde ta ansvar for det makkverket såkalte influensere prakker på oss…

    Likt av 1 person

    1. Er Bloggen om toppbloggere lagt ned?? Adina har vel forhåpentligvis bare en pause i fbm sykdom i familien?

      Liker

  21. Beklager at jeg har oversett autokorrekt i min kommentar😟 Mye «skrivefeil» fra meg der. Håper dere skjønner hva det skal stå…

    Liker

  22. Herrefred og fader så pinlig! En “bedriftseier” som svarer lesere/ inntenktskildene på en slik måte…….

    Liker

  23. Jeg reagerte også på omtalen av sjokoladesmakingen.
    Her burde hun skrytt av fantastisk gode og spennende smaker, men isteden ble det fokusert på hvor mett og kvalm hun var. Passer vel bedre inn i “viktig-å-være-tynn-imaget”…

    Likt av 1 person

    1. Jeg reagerte også. Tror ikke annonsøren ønsket at lesere skulle bli kvalme, da de såg reklamen. Det ble jeg. Fikk ikke lyst å teste sjokoladesmaking.

      Likt av 1 person

    2. La merke til det samme. Sjokoladesmakingen hadde mer fokus på at hun ikke kunne spise mye før de dro og at hun ikke orket mat etterpå. Bare fokus på kalorikontroll og ikke på at det var godt eller spennende. Hovedpersonens egentlige forhold til vekt og kropp skinner gjennom på slike innlegg hvor hun ikke har kontroll på matinntaket.

      Lurer også på om den som betalte er fornøyd med CBEs fokus på kvalme og kalorier og ikke på selve opplevelsen.

      Likt av 1 person

  24. Tviler sterkt på at de har inspirert én eneste leser til å reise til Genève. Til det er de altfor kjedelige og selvopptatte.

    Hilsen nesevise møkkakjerring, psykobitch much 🤡

    Liker

  25. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg er sjelden innom bloggen deres. Men de fakede bildene? Djeeze! Er det mulig? Tenk på all tid som går med til disse glansede bildene. Og når de har selvutløser de to og stiller seg opp og leker etc. Jeg kan ikke annet enn å synes synd på de dessverre. Det er ikke slik et liv er. Heller ikke hos dem. At folk klikker seg inn for å følge deres hverdag vil jeg aldri forstå meg på. For et tomt liv de må leve tenker jeg. Se på meg, se på oss, se på huset, ferier og ikke minst to stakkars barn. To stakkars barn som tidlig har lært oppstilling på bilder, og at foreldrene alltid er på jobb. Stakkars familie.

    Liker

  26. Asti, se på CBE sin instastory av i dag :/ Hun bruker altså spons til å klippe håret på ungen. Hvis ikke det eråbruke barna i reklame vet ikke jeg, trist 😦

    Liker

    1. De vet at de bruker barna i reklame, men lyver om det slik de er vant til å gjøre om det meste. Er innlegget merket med reklame?

      Liker

    2. Enda mer utnytting av barne i reklameøyemed 😞. Ren løgn at de blir skjermet og ikke benyttes til å finansiere foreldrenes overforbruk.

      Liker

  27. CBE har iallefall skrevet @grozdic på instastoryen av barnet. Er vel sikkert frisøren egen insta det viser til, men allikevel, er jo reklame for han. Huff! Takk for at du lagrer Asti👌🏼

    Liker

  28. Jeg har tenkt litt på L.K. Eriksens utbrudd på IG som ble slettet. Da tenker jeg på ordlyden. Han responderte på sin IG konto med at , « om vedkommende ikke hadde åpent hadde fortalt det til deg»
    Ordet «vedkommende» stusser jeg på.. Hvem omtaler ektefellen sin som «vedkommende»? Med tanke på kommentarjuks samt mye annet juks og andre lovbrudd på CBE kommersielle blogg lurer jeg på om «vedkommende» dummet seg ut da «vedkommende» ikke visste hvilken ID kommentaren ble skrevet av..

    LKE har, som de fleste har fått med seg kommentert på bloggen som PT Åge.
    Spørsmålet mitt er bla hvor mange virtuelle alias har vedkommen??

    Liker

    1. Wow. Dette har jeg ikke tenkt på som et alternativ. Mener du at LK Eriksen skrev kommentar som muligens skulle vært skrevet under et alias? Så ble det skrevet under hans navn?

      Liker

  29. Helene E; Når det gjelder Herr Eriksen og hans ektefelles særdeles ukloke valg i sosiale medier er det ingenting som forundrer meg. De har ingen troverdighet.

    Liker

Kommentarer er stengt.